Εορτασμοί Χριστουγέννων χωρίς Φάτνη. Τι την θες τη Φάτνη;...

Σερί δημοτικών αρχών στην Ανατολική Αττική με ρευστή εθνική και θρησκευτική συνείδηση, που δεν χάνουν ευκαιρία να την αποδεικνύουν. "Φωτεινό" παράδειγμα για άλλη μία χρονιά η Ραφήνα, με τον απόκοσμο μπλε "χριστουγεννιάτικο" διάκοσμο, που όταν σβήνουν τα φώτα των καταστημάτων μετατρέπεται στη ζώνη του Λυκόφωτος. Η "πόλη" αυτή δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση στον χάρτη της τελεσίδικα αντιστραφείσας ανθρωπογεωγραφίας του Υπόλοιπου Αττικής, με όλα όσα αυτή συνεπάγεται.

Εκεί όπου το δίδυμο Πιστικίδη-Μπουρνούς το 2015 φύτεψε «βελούδινα» το μουσουλμανικό hot spot με χορηγό την Περιφέρεια, εκεί όπου οι βαλκάνιοι τυχοδιώκτες με την μισθοφορική θρησκευτικότητα είναι κράτος εν κράτει, όλα γίνονται.

Ανέκαθεν η περιοχή έπασχε από μικρομεγαλισμό. Αυτό συμβαίνει σε κατοικημένα μέρη που δεν είναι πόλεις. Εκεί όπου οι πρωτοκάτοικοι δεν κατόρθωσαν, για λόγους ανεξάρτητους ίσως από τη θέλησή τους, να δημιουργήσουν εξ αρχής ένα αστικό περιβάλλον. Και έτσι το μόνο που απομένει είναι οι εμβαλωματικές λύσεις και οι δημόσιες αντιπαραθέσεις για το αν είναι ή δεν είναι πόλη η Ραφήνα. Δυστυχώς δεν είναι και όλοι το ξέρουμε.

Η ροπή προς ανούσια μονολιθικά θεάματα εκδηλώνεται στο ντόπιο Κολοσσαίο. Στην κεντρική πλατεία. Στην μετά hot spot εποχή της Ραφήνας, η κυκλοφορία της μπούρκας και στην πλατεία και στο κέντρο και στους οικισμούς της, έχει ενταθεί, αισθητά, προκλητικά, επιθετικά. Την σημερινή βίαια συντελούμενη αντιστροφή του πληθυσμιακού ισοζυγίου εις βάρος μας την χρεώνεται εξ ολοκλήρου η τρέχουσα δημοτική αρχή, που έλαβε «επάξια» την σκυτάλη από τις προηγούμενες σε αυτό το θέμα.

Οι «νεοφερμένοι» αφήνουν στην τοπική αγορά χρήμα (πληρώνουν πάντα μετρητά) από τα κονδύλια που αφειδώς τους εγκρίνει ο Αβραμόπουλος, ο εκ Βρυξελλών. Άρα… όλα καλά για τους εγχώριους, που για δεύτερη φορά εντός 20ετίας, μετά την «έλευση» των αλβ(φγ)ανοπακιστανών, αποδεικνύουν αφόρητο καιροσκοπισμό και επιβεβαιώνουν όσους επιμένουν ότι οι σύγχρονοι δοσίλογοι είναι οι -μόνο κατ’ όνομα έλληνες- εργοδότες και εργοδοτίσκοι, οι πολυεισοδηματίες γενικώς.

Αυτοί συναλλάσσονται αποκλειστικά με ξένους.

Ξένους φθηνούς για την τσέπη τους και πανάκριβους για το Έθνος…

Και αφομοιώνονται από αυτούς. Στον συγχρωτισμό με τους ξένους, αφελληνίζονται οι έλληνες. Οι ξένοι σχηματίζουν και διατηρούν κλειστές τις κοινότητές τους. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τους Έλληνες που διεμβολίζονται πέρα ως πέρα. Το ελληνικό σθένος αποδείχθηκε α ν ύ π α ρ κ τ ο γιατί η πολιτικά ορθή εκπαίδευση και το αριστερό ξαναγράψιμο της Ελληνικής Ιστορίας καλλιέργησαν ρευστές συνειδήσεις.

Ξανά λοιπόν «άρτος και θεάματα» φέτος τα Χριστούγεννα στην κεντρική πλατεία, όπου σημειωτέον δεν ακούς ελληνικά, παρά κυρίως αλβ(φγ)ανικά, χωρίς αυτό να είναι αποκλειστικό ραφηνιώτικο «προνόμιο».

Χοροί, τραγούδια, φωτιές, τρενάκια, σπιτάκια, μπαλόνια, φατσούλες, φωτεινά κορδελάκια γύρω από τις χουρμαδιές, γενικά μια πολύ όμορφη γιορτούλα. Υπερπαραγωγή, όπως την είπαν εν χορώ τα πάντα ενθουσιώδη τοπικά μέσα. Κάτι σαν το μνημειώδες πουκάμισο-patchwork του Βαρουφάκη. Χαρούμενο, παιδικό και πανθομολογουμένως προσοδοφόρο για τα επί της πλατείας ταχυφαγεία, καφέ, εστιατόρια και καταστήματα αναψυχής εν γένει, το χριστουγεννιάτικο-χωριό-χωρίς-φάτνη που έστησε η δημοτική αρχή, αντί ενός υποβλητικού, κατανυκτικού, χριστουγεννιάτικου σκηνικού και διάκοσμου, με καθαρό το χριστιανικό μ ή ν υ μ α!

Φάτνη, π ο υ θ ε ν ά! Σε καμία γωνίτσα της πλατείας η δημοτική αρχή δεν βρήκε χώρο για τα 5 τ.μ. που θα χρειαζόταν μια φάτνη αναπαράστασης της Θείας Γέννησης.

Το ατόπημα αυτής της σκόπιμης παράλειψης βαρύνει αποκλειστικά τον δήμο, που χρεώνεται πρόθεση εξαφάνισης πίσω από τις φωτισμένες χουρμαδιές, του μοναδικού αυτού γεγονότος. Φάτνη τοποθετήθηκε βέβαια λίγο πιο κει…στο Πικέρμι, που είναι περιοχή ταχείας διέλευσης (τράνζιτ) λόγω λεωφόρου Μαραθώνος, χωρίς κεντρική πλατεία και περί αυτής καταστήματα, που αναμένουν, ή μάλλον απαιτούν «τζίρο» τα Χριστούγεννα. Και τζίρος… ίσον ψήφοι.

Τι τη θες τη φάτνη;…

Η αποχριστιανοποίηση και οι αιτίες της, ενώπιόν σας, ανάγλυφα.

Τι τους ώθησε να μην έχουν φάτνη και στην Ραφήνα; Ψόφος… δηλαδή φόβος, αδιαφορία, διεθνισμός, υποκριτικός σεβασμός ειδικά μέσα στα Ελληνικά Χριστούγεννα… για τις επιθυμίες ξένων προς την ελληνοχριστιανική παράδοση και, κυρίως, κερδοσκοπία!

Προέχουν οι οικονομικές «ισορροπίες». Οι μουσαφιραίοι του Μητσοτάκη από τρίτες χώρες αφήνουν χρήμα και δεν πρέπει να τους προκαλούμε με χριστιανικές φάτνες. Οι βαλκάνιοι με τα οθωμανικά χνώτα (αλβανοί στην πλειοψηφία τους και εδώ όπως εξάλλου σε όλη την Ανατολική Αττική, με μισθοφορική «θρησκευτική» συνείδηση) δεν γουστάρουν φάτνες με μήνυμα. Οι ανώδυνοι, δώρα φέροντες αϊβασίληδες, αρκούν.

Για να μην «αδικούμε» όμως την ντόπια δημοτική αρχή, η αποχριστιανοποίηση είναι προϊούσα σε όλη την Ευρώπη. Βρυξέλλες, Ρότερνταμ, Λονδίνο, Βερολίνο, Βαρκελώνη, Όσλο, Στοκχόλμη κρατούν τα σκήπτρα της ισλαμοποίησης. Ελπιδοφόρες εξαιρέσεις αποτελούν οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, που βίωσαν οικτρά την βίαιη εκρίζωση του Χριστιανισμού και την αναγκαστική ανάμιξη Χριστιανών με ταταρομογγόλους. Αυτές οι χώρες μαζί με την Αυστρία διασώζουν προς το παρόν την τιμή, ει μη και την ιδιοσυστασία της Χριστιανικής Ευρώπης.

Μιας Ευρώπης που καθεύδει καθώς η μπούρκα εξαπλώνεται στα εδάφη της.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που ο δήμος Ραφήνας αποδεικνύει ότι στην πραγματικότητα, δεκάρα δεν δίνει για την Χριστιανοσύνη.

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί το ότι η δημοτική αρχή ενός τόπου, του οποίου τα «κλειδιά» επί έναν αιώνα κρατούν οι εκριζωθέντες από τα στίφη των νεοτούρκων Τριγλιανοί, εμφανίζει σε κρίσιμα χρονικά σημεία ουσιώδη απουσία επαφής με την Ελληνορθοδοξία.

Οι λαμπροί εορτασμοί που έχουν ως επίκεντρο την Παντοβασίλισσα, τα Χρυσοστόμεια και τα Θεοφάνεια, διεξάγονται για το «θεαθήναι» της υπόθεσης από πλευράς της δημοτικής αρχής. Για τα ψηφαλάκια των ευσεβών δημοτών. Για μια θέση στην πρώτη σειρά των συνωστισμένων «επισήμων» που διαγκωνίζονται για την φωτογραφία που θα κυκλοφορήσει στα πρόθυμα μέσα.

Όσον αφορά την Ελληνική Συνείδηση… Αυτή δεν είναι εμφύτευμα.

Η Ελληνική Συνείδηση Φέρεται.

Αν 100 χρόνια μετά εξακολουθείς να δηλώνεις «πρόσφυγας» σκέτο ή «μικρασιάτης» γενικώς, αντί «Έλληνας της Ιωνίας» ή «Έλληνας της Μικράς Ασίας», αυτό σηματοδοτεί κάτι.

Οι καταδιωγμένοι, εκριζωμένοι, σφαγιασμένοι Έλληνες των Ιωνικών Παραλίων κατέφυγαν στην Μητέρα Πατρίδα, που μάτωνε και η ίδια υπό το βάρος της Μικρασιατικής Εκστρατείας και Καταστροφής και αδυνατούσε να τους προσφέρει αυτά που έπρεπε και που τους έπρεπαν.

Τότε η κομμουνιστική διεθνής διείδε την χρυσή της ευκαιρία στην Ελλάδα και την άρπαξε.

Εν μία νυκτί οι Έλληνες αδελφοί μας παγιδεύτηκαν στις δολερές αράδες του Μανιφέστου, που αλλοίωσε την θεώρησή τους και από νοικοκυραίοι, καλοβαλμένοι και αστοί στο πνεύμα, μετατράπηκαν εξ αιτίας της ανείπωτης ταλαιπωρίας σε θυμωμένους προλετάριους.

Την συνέχεια την παρακολουθήσατε νομίζω και την παρακολουθείτε σε ζωντανή σύνδεση.

Η Μικρασιατική Καταστροφή ολοκληρώνεται στις μέρες μας. ΕΔΩ.

Ο οθωμανισμός είναι παρών με πέμπτη φάλαγγα χρηματοδοτούμενη από τους κατ’ όνομα έλληνες.

Στο τέρμα της αθεϊας και του διεθνισμού χάσκει ένα βάραθρο που γράφει «ισλάμ» με μεγάλα στοιχεία.

Προς τα εκεί κατευθύνεται ιλιγγιωδώς και άνευ τροχοπέδης το τρένο της χώρας.

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΦΑΤΝΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ, ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ.

ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΚΟΜΑ;